< Till bloggens startsida

out of the blue

Det är så mycket som ska hända hela tiden.
Så mycket som ska höras, så mycket som ska göras.
Det är så mycket frågor överallt, men mestadels ej från mig.
Kanske inte vill, ens kan svara. 
Nä jag skulle bara vilja ta ett steg tillbaka o betrakta allt och alla
en stund utan att behöva ingripa, utan känsla av att ha missat nåt. 
Missar man något för att man inte deltar aktivt i det?

Jag har en tillfällig känsla av ofullständighet, något saknas
men jag vet inte vart jag ska börja leta. 
Ingen kommer se eller ana vad som sker innan det är över
eller för sent.
Man kan inte orka varje dag.







Kommentarer
Alex

Klart man inte ska behöva ta tag i allt på en gång, även om det trycks på från olika håll. Chilla lite, försök att lösa det. okej? :) Och ja, förstår dig ändå på samma gång. Men ge inte upp Coffe :)

2010-11-23 @ 22:27:27
Virreee

Nämen eller hur, askul !

hur är det med dig? : )

2010-11-24 @ 11:57:39
URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0