< Till bloggens startsida

läs o begrunda

Imorgon röstas det om "proposition 19" i Kalifornien som handlar
om legalisering av marijuana.
Det ska ställas likt med alkohol och alltså "kontrolleras, inte kriminaliseras".
Jag tänker jävlar följa detta imorrn om jag hinner.
Ett ja skulle betyda fruktansvärt mycket, då 99% av de som
är emot det inte vet vad de pratar om. 
Alkohol är mycket farligare, och genom länken jag lägger in här
och videon så kanske ni också ser att det är bara puckat att
kriminalisera en sån sak och jaga folk för det istället för 
riktiga brottslingar! 

Radio från sverige. Riktigt bra om ni tar er tid o lyssnar igenom:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=4145659







Kommentarer
Maria Larsson

Man får hoppas!

2010-11-01 @ 23:43:19
Studiobootleg

Trevlig blogg!



Titta gärna in hos mig för att lyssna på den allra senaste musiken och ta del av våra Spotify-listor!

2010-11-02 @ 00:15:44
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0