< Till bloggens startsida

AVATAR

ASSÅ FY FAAAAAAAN! 

Jag är helt jävla lyrisk! Kär i Avatar asså! 

Jag hittade en nedladdning med väääldigt bra kvalité och kunde absolut inte bärga mig med alla förväntningar jag haft. Ända sen jag såg första trailern när den kom ut (t o m precis på datumet den släpptes) så har jag varit så fruktansvärt sugen på o se den! Bio hann jag tyvärr aldrig med.

Men nu så!

Alla jävla förväntningar uppfylldes och överstegs. Jag är en person som formligen älskar film, och detta är fan bästa filmen på jag vet inte hur länge!!! Tycker man inte om den, *host* sebbe *host* så är det något fel fan! :P 

Den berörde mig verkligen. Och vilket jävla jobb med att animera allting xD Animeringarna är så sjukt jävla snyggt gjorda. Man kan ju jämföra med Beowulf som var helanimerad också. Snacka om utveckling i tekniken! (Beowulf suger pitt dessutom)

Vet inte vad jag ska säga. Jag är frälst!



Kommentarer
Malin

Så du rekomenderar den alltså? ;)

Borde kanske ta mig en titt. Bara det inte är massa sci-fi skit!

2010-02-15 @ 00:49:20
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0