< Till bloggens startsida

kvällschill

Att bara dra ut sådär på kvällen med en polare på en promenad, röka, snacka av sig och 
bara catch up om senaste tiden är jävligt skönt!
Jag behöver sånt! 
Råkade ju också komma in på det där luriga temat om hur jävligt mycket man
längtar efter sommaren! Farligt för humöret sådär, då jag endast minns hur
bra sommaren 2010 faktiskt var! Toppen som fan! 
Denna sommaren ska ju dock bli ännu fetare! 
No doubt!


Men apropå orättvisor:
Vad som absolut INTE är det minsta nice är att jag pga min medicin
nu inte får dricka alkohol, och när jag smäller upp facebook på datorskärmen
så ser jag att på fredag är det fan shotkväll på köket!
5kr per cl! FEM SPÄNN! VAFAN? 
Timing people, timing!

In other news: saker rullar på fint!



Pic: unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0