< Till bloggens startsida

Beeeebop

Favorit i repris haha




Smärre förvirring idag när jag fann Poffe i musiksalen i full färd med att rigga. Trodde ju att det var jag som skulle vara ljudtekniker på konserten imorrn. Uppenbarligen så äre två konserter denna veckan och den jag pillar till ljudet på är inte förrän på torsdag. Sweet! Då kan jag chilla idag och trycka i mig hur jävla mycket cola och skit jag vill och dessutom njuta imorrn av konserten utan att behöva göra ett piss :) 


PS. 
Idag kom mina koffeintabletter på 200mg så nu är det slut på sega jävla dagar! (lite sent dock kanske med tanke på att skolan slutar om några dagar xD)

Kommentarer
Malin

Njuta och njuta... hahaha!

2010-05-31 @ 20:44:38
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0