< Till bloggens startsida

habbala

Hostar fortfarande som en jävla isbjörn!

Lyssnade på nån fräsig tant i skolan idag som hade föreläsning om sex n shit. Haha var rätt kul ändå x) Fast hon körde samma skämt 5 ggr typ och hade lite allt möjligt för sig :P Fruktansvärt chill!

Drog o repade sen och faktiskt så sitter Midnight Flower något hyfsat :P Ska ju repa på torsdag också så. Satt faktiskt tillräckligt bra för att vi skulle kunna börja på ännu en ny låt: "Beetlejuice", hette den innan iaf, nu tror jag den hette något med Heels....aja kommer bli asbra iaf! Låter Black Nürses som aldrig förr om oss! Fan vad vi ska röja sen ;)

Missade dock bussen, fast jag och alex jagade den genom stan xD Hann inte ifatt den så drog till lägenheten och glodde lite film med Carl. 

Nu är jag pissed för att man inte kan glo mer än 72 min åt gången på Megavideo, så kan inte glo på Freaks and Geeks på ca 1 timme x) Irriterande när det bryter mitt i ett avsnitt ju xD


Chill!




Kommentarer
Alex

du är fail! alla avsnitt av F&G finns på youtube!

2010-03-17 @ 01:58:10
Nikki

Som Alex sa, se på youtube. ;> Jag kollade hela serien där!

2010-03-17 @ 21:54:49
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0