< Till bloggens startsida

Aftermath

Nu sitter jag här igen! 

Mitt dåliga humör har lugnat ner sig lite. Gjorde nämligen psykologiprovet idag som jag stresspluggat till. Gick väldigt bra faktiskt, med massa psykiatriska grejer och olika sjukdomar, bl a två analyser som MVG-uppgifter där man skulle ställa diagnos. Iz azum!

Har börjat trappa ner på datorsittandet eftersom det snodde onödigt massa tid x) Sitter mer med guran och sång istället (Y) Mycket bättre!
Men idag så tänkte jag att jag kunde chilla här eftersom jag laddat ur på provet :P Det blev direkt o glo How I met your mother och solsidan, plus smälla på spotify nu och kolla in lite skit jag missat under de här dagarna. Man missar verkligen en del när man inte längre sitter och glor varje dag xD haha!

Cola i frysen och starka chips är nog så underbart dessutom! Blev lite nyfiken när jag satte mig på varför het mat känns het egentligen x) Så jag googlade runt lite på olika skit och det var rätt intressant + att jag hittade den brutalaste jävla chilin som heter Bhut Jolokia, a.k.a. Ghost Pepper! Finns en skala man mäter styrkan med och när den annars starka Habanero mäter ca 350 000-500 000 på skalan så går Bhut Jolokia upp i 1 050 000 x) Br00tal om nåt!! Lite sisådär kul vetande! Youtuba det!


För övrigt så kan vi uppenbarligen vara i Alex farsas replokal imorrn igen så det blir repat iaf = (Y)

Kommentarer
Alex

Haha, Aftermath: http://open.spotify.com/track/5CklesSjMCTVMtzdAwmWzH

2010-03-15 @ 16:32:14
URL: http://snythare.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0