< Till bloggens startsida

...in her drawer

A blue square to numb the pain
white hexagons to accelerate
swallow yellow to relax
whiskey and a green one to forget the past

Got me feeling like an outsider
They're in her drawer
but she says she doesn't take em


Sitter och trimmar lite på en snubbe vid namn "janne".

Denna person utger sig först för att jobba för ett skivbolag och vill ha bilder på oss i bandet. Han/hon (antar att det är en han i fortsättningen) kan inte lämna några uppgifter om skivbolaget eller lämna namn. Senare säger han att det är en tävling mellan små band där den de väljer ut får skivkontrakt x) haha. Jag fortsätter med en massa enkla frågor och helt plötsligt så ska jag prata med hans assistent, joanna eftersom han nu helt plötsligt inte är så insatt i grejen, utan det är hon som ska snacka. Personen i fråga skriver som en jävla kratta och allt är så fruktansvärt uppenbart att det är fejk x) haha!

Det här kommer bli jättekul :P


Jag hade tänkt gå o lägga mig strax, för om jag sitter uppe blir det bara onödiga jävla sysselsättningar på tid jag kan använda för att vila ut istället. Dock har jag varit relativt pigg idag :) Inställd ensemble var ju tråkigt dock. Och imorrn slutar jag kanske kl 10 om jag har tur :D fast sen är det in igen och repa och lyssna på två estet-treor som har sin projektarbetes-konsert på kvällen. Säkert mysigt.

Chill

Kommentarer
Mattisirene

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-05-10 @ 10:09:52
URL: http://mattisirene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0