< Till bloggens startsida

zup!

Typ 15 centimeter är det nu framkommet till att frisören klippte av! Not cool! 


Smådiskussioner med morsan fungerar rätt bra! Jag känner dock att jag blir lite
högljudd ibland när jag börjar komma in i känslan och får fram vad jag vill säga :P
Entusiasmen flödar! Borde fan gå med o debattera nånstans! 
Dagens problem: folk som på något sätt lyckats komma fram till tro eller övertygelse
utan att ha gjort klart för sig varför de nått dit! 
Står du på ett tak så ska du veta att du tog stegen dit, för annars så står du helt enkelt
inte på taket utan är bara vimsig!

Sen kom förstås min "ex"-fanatiker till moster och då var jag helt plötsligt nån sorts
vardagsantichrist, så diskussionen fick sluta där!

Softaaaaa!! 

eeeen pic av lycke <3



I picture your face at the back of my eyes,
A fire in the attic, a proof of the prize!

I'm calling your name up into the air.
Not one of the others could ever compare.


Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Tuff bild :)

2011-05-30 @ 18:42:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0