< Till bloggens startsida

Time again

Nu tänker jag bara klaga lite för att jag har fått det brutalaste anfallet av
Restless Legs Syndrome, vilket helt enkelt innebär att det spritter i benen
hela tiden och att man inte kan slappna av. Låg o sparkade sömnlös i sängen
i fyra timmar natten tills idag, och hela dagen har det hållt på också :O
Aldrig varit så illa innan! 
Men mjölk ska man visst dricka!
Ska snart klunka i mig ett halvt paket så att jag kan få sova!

Annars äre bra, Lycke är fin puss puss och allt såntdär sliskigt
som man får för sig när man är kär, you know ^^ 


OCH, vissa personer fattar visst inte att man inte alls är polare,
och att när den enda förbindelsen oss emellan är bruten, då
är den fan bruten! Sen att hon har levt jävel mot min polare
är ju ännu en förvärrande orsak. 
We hate you, please die

Kommentarer
Lycke

2011-05-24 @ 00:10:17
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Miranda

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 22:25:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0