< Till bloggens startsida

Such a journey

Lite god morgon sådär!

Att resa till Husqvarna är banne mig  längre än man tror! 
Eller, resan dit var "inte så lång", men hemresan kändes längre x)
Men som tur är så kommer inte gammalt groll oss emellan när vi ses under
andra omständigheter än annars. Vi håller seriöst på o slita sönder varandra
som vi håller på just nu. Vissa vet vad jag pratar om!
Utan precis som förr hade vi askul och väl i Husqvarna så softade vi lite
innan vi gick upp på scen. Udda ställe, och ljudet var lite halvskumt, men vi
tog oss igenom spelningen (fast jag kände att mer än en övning en vecka innan 
kanske hade behövts för min del x)) och Husqvarnas hiphopare är ju betydligt softare
än vad de är i Värnamo, höhö ;P Men gick heeeelt ok!

Käkade efteråt och diskuterade udda filmer och storys över kebab.
Resan hemåt tröttsam när vi närmade oss Ljungby så jag nickade till några gånger i
baksätet, vilket fortsatte med att jag gick o la mig rätt tidigt. 

Så nu är jag uppe tidigt också och ska fan göra nåt av den här dagen hade jag tänkt!
Softa på!

Casey out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0