< Till bloggens startsida

ninja-mainstream?

För det första: Me & My Drum med Swingfly, har den varit med i melodifestivalen eller nåt? xD
Hittade den på spotify och den var ju skön som fan, och sökning visar prompt på den där
kassa musiktävlingen där ingenting vettigt vanligtvis dyker upp!
Jag är ju en av de där coola kidzen som inte glor på sånt ^^


Idag har jag haft svinmycket energi i skolan, fixat hem både ny router och 
nya wifi-sändare från telia och repat med smygnyheter!
Jag hoppas jävlar att all teknisk skit fungerar nu! 

Tänkte krypa ner i sängen med blött hår, för imorrn ska vi dra iväg
till växjö med skolan för o glo runt på linnér-universitetet. 
Måttligt spännande!
Men vem tackar nej till att slött strosa runt på nya marker?

Casey out

Ilse fotade mig och pudelkatten som för övrigt var omåttligt awesome


Kommentarer
Malin

Meh, äru inte med eller? Me and my drum var med i mellis och är superbra :D Och vet du varför? För att CHRISTOFFER HIDING ÄR MED!

2011-03-09 @ 22:10:47
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Ilse

hahah fasen vilken skön bild!

o jag är den überduktiga fotografen.. host xD



katten var väldig.. speciell xD

2011-03-23 @ 20:19:06
URL: http://ilselinden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0