< Till bloggens startsida

could just laugh my face off

Perfekt! Helt jävla perfekt!
Som en bonus mitt ovanpå all annan skit så börjar såret
jävlas igen. Jag orkar fan inte med skiten! Vad är det som är fel?
Det allra bästa, and I shit you not, är att man inte kan ringa kirurg förrän
på måndag, och då kanske om jag har tur få tid på onsdagen tidigast.
Vad fan gör jag tills dess? 

Markaryd får jag ställa in, 150 spänn och inte minst en sweet kväll, helt åt helvete.
Vem fan kan planera nånting när man inte ens har en kropp som kan hålla ihop 
och försöka fungera någorlunda normalt? 
Om jag yrkar på att min kropp är psykotisk borde de ge mig piller som sätter den i koma
fram tills jag får tid på sjukhuset, som ren försiktighetsåtgärd.
Jag gjorde ett bra jobb med att ta mig själv neråt, tills min kropp bestämde
sig för att det var dags för fritt fall.



Varför är det 5 min tystnad i denna video?

Kommentarer
Malin

Vet du vad du ska göra? Du ska kolla på "typ O.C. och sånt" för det skare va! :D

2011-03-26 @ 00:53:07
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0