< Till bloggens startsida

Stuff

Zup!


Arbetslösheten rullar på och det är asgött! Inte slut på pengar än så 
jag överlever ;)

Igår  hade jag och Lycke 2 månader (<333 aha oh yeah dundundun)!
Det är minst lika awesome nu som då! Minst!

Jag har fixat mig en ny mobil också, och då köttade jag en
som är über! Att köpa budget innebär bara att man får byta
upp sig tidigare och att det kommer krabba mer! 
Dyrt behöver inte vara bra, men bra är oftast dyrt!
Något som är lite skumt är dock att den skyddande 
plastfilmen som jag köpte och satte på har fått typ
två stycken repor xD Fattar inte hur, och hur som helst
så ska de ju klara av sånt! Jävla piss! 
Får köpa en ny helt enkelt! Har trots allt kvar iaf 
150 spänn på presentkortet jag fick på mediamarkt när
jag köpte mobilen :) Varför är det så dyrt med plastfilm?
Nån borde dö!


Have fun kidz!

Lite passande happy-shit:

Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 11:55:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0