< Till bloggens startsida

Att skjuta upp

Ja fyfan, det är vad som fångat mig den senaste tiden!
Tänker att "jomen, vafan, nåt ska jag väl kunna
slänga ihop för o sammanfatta lite".
-"Jag gör det ikväll"
Sen är det så sent så man orkar inte.
Fruktansvärt förutsägbart beteende, men
ändå så blir det samma varje dag x)
Inte för att jag bryr mig om att behålla
några läsare eller så, utan för att de som
jag vet kommer fortsätta klicka sig in 
dag efter dag - no matter hur dryg jag blir-
ska ha något att kika på, då jag vet
hur icke-berikande det är när det är
samma screen man möts av varje gång alla 
2-3ggr/dag!


Det som också händer är det helt plötsligt
hände massa saker som tar upp min vardag?!!
Men tja, student snart så, det är ju meningen
att man ska hinna med så mycket som det nånsin
är möjligt, innan man inte får räknas som student
längre ^^ 


Men jag har t o m hunnit med o umgås en hel dag tillsammans
med lycke (sweeeet) OCH hennes släkt! 
Gick la bra och en hel del trevliga
prickar! Nästa vecka är det hemma hos
mig med o möta släkten, då jävlar
kommer det folk! Jag funderade inte över det
förrän idag och kom på att hela huset lär översvämmas!
Fast om jag har tur blir det inte så, så slipper jag jobbiga
mostrar o dylikt! >:)

Sålänge:
Jag har verkligen fastnat för Devin Townsend! 
Snubben är ett geni! Ful i långt hår+flint,
men ett geni!
Har redan börjat softa med gitarren, stämd
i öppet C! Oh the epicness.

Ska dra till med något fint här:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0