< Till bloggens startsida

cxv

Dåligt uppvaknande idag!

Om alla andra i familjen dragit till växjö, käkar där, och det 
inte finns nåt ordentligt o käka hemma, då blir jag bitter.
Bara o erkänna.
Ibland är jag nöjd om jag slipper, ibland är det ett måste o käka.
Idag var det det senare. 
Sen att de strulat med mina recept, bara för att morsan och syrran
inte kunde vara nöjda med att jag sa som det var (att det bara
finns ett enda paket kvar med "rätt" medicin, sen är det slut överallt),
utan nu ska det vara annan medicin, fast den inte funkar förmodligen alls.
Men att jag sa att det inte fanns nån annan hjälpte inte.
Nej nej!
De skulle ringa och kräva annat. 
Hade ändå så att jag kunde ta det paketet som fanns kvar av gamla,
men nej nej, nu går inte det. 

Inte överdrivet mycket tid på plussidan alltså. 


#tröttsomfan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0