< Till bloggens startsida

it never ends

Efter att de tänkta 10 dagarna blivit 1,5 månad så har jag nu äntligen
fått medicin för att det ska läka! 
Känns väldigt bra faktiskt. Man kanske kunde tro att det varit mer
upplyftande med ett besked som "du är helt frisk, du behöver inga mediciner", men inte!
Om man faktiskt hade nånting som behövde medicineras så fick man iaf en anledning
och förklaring! Och dessutom att anledningen kan omintetgöras med lite piller!

Jag hade bättre saker för mig förra natten än o sova så jag sket i skolan också. 
Kände att en lektion var inte värd det ^^

Nu sitter jag och lyssnar vacker musik och softar.
Kommer inte  bli så jättemycket sovit i natt heller förmodligen!


Casey out



Pic: okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0