< Till bloggens startsida

Heeeell yeah

Ja lite hastigt så rusade vi ut till Värnamo idag, jag, joel o frasse för o 
softa runt lite på navet i Värnamo!
Jag personligen hade precis hunnit ur duschen när joel börjar knacka på min 
dörr, men väl ditkomna (två timmar i förväg misstänkte jag, eftersom de alltid ber en om det), så märker vi att
om en timme får vi pizza, sen börjar allt 20:00! Ingen får soundcheck, endast linecheck!
Uppiggande!

Men banden i logen var störtsköna och några riktigt
sköna låtar brände de av också!

Efter att jag o frasse tryckt i oss pizzasallad och klämt i oss
backen av läsk i logen så vare dags o joina joel i hans
kamp mot artisthimlen!
Vi hoppade upp och rev av några fruktansvärt softa låtar
med ljuset i ögonen!

Det var en skön kväll helt enkelt! :3

Ett exempel på Malles skitsofta musik!


Kommentarer
Joel

"...i hans kamp mot artisthimlen.." I lika haha :D

2011-02-04 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0