< Till bloggens startsida

head goes boooom

Jag vet inte vad jag har gett mig in på, men känslan jag får är som att titta ut
genom en glasbubbla och se en smutsig yttre värld, inget jag har mycket till övers för.

Igår var en skön paus ifrån allting iaf! Jag och jonas drog in till stan för o softa
lite, men självklart blev det mer än så. Repan var första stopp, därifrån till köket
där vi spenderade resten av kvällen tills de stängde!
Jag måste säga att det var väldigt längesen nu som jag faktiskt mått så bra.
Bakfyllan slog mig lite i magen idag men det var värt det, vartenda stund!

En helkväll av feel-good....vem skulle tacka nej?

Jag är tacksam över att jag har så skönt folk runtomkring mig, det är jag verkligen.
Really!


Casey out



pic: unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0