< Till bloggens startsida

Black Swan




Riiiiktigt skön film! Jag vet inte om det var för att jag när jag började kolla på den
inte väntade mig riktigt det jag fick xD 
Filmen utvecklade sig till o bli riktigt skum och skönt halvpsycho, precis som det
ska vara :) Borde nog nästan absolut kollas in! 

OCH,
*spoiler spoiler.....kind of iaf*
vem har inte velat se Nathalie Portman ha lebbsex med sig själv?
I mean, alla har drömt om det, även om man inte vet det förrän man sett filmen!

höhö...

Bra film iaf! 8/10



Kommentarer
Lycke

sv: För det första: Jag kan allt

För det andra: Min bror räknas inte som sällskap :)

2011-02-20 @ 01:29:47
URL: http://lyckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0