< Till bloggens startsida

It matters the most

Det är ju nästan så man kan göra en uppföljning på det där med kvällen innan
lördagen då vi var uppe o flängde på catwalken med mikrofonen i hand!

Börja tidigt > sluta tidigt > no hangover var ju planen! Simpel & bra!

Drack, var uppenbarligen tillräckligt onyktra för o inte fatta att vi missat halva karnevalen,
då folk inte kunde fatta varför vi tyckte det var så kort, samt dricka mer och träffa massa folk
på stan som jag inte kommer ihåg. Låtsades dagen efter och nickade instämmande när de pratade.

Klockan råkade bli 03:15 istället för 00:00, men vafan, vem vill bromsa när man väl är igång?
Dagen efter var inte lika kul då jag var tvungen o dra för o genrepa kl 12, bakis och med en
röst som sett bättre dagar.
En banan och senare en öl blev väl vad som kan räknas till frukosten, tillsammans med ett dåligt humör
eftersom jag inte fick nån jävla tid att dra hem, vila och käka ordentligt. 

Men blev awesome på kvällen ändå! Massa öl som förmodligen räddade känslan rätt ordentligt. 
I vilket fall var det störtkul med det där kör-grejset. Mikrofonstativ som ramlar, ut o flörta med
publiken på catwalken och sen luftgura som om jag aldrig spelat något annat!
Vad säger man sen när folk kommer och ger komplimanger för att man spelat bra?
"Heh, yeah..."

Kom tvåa hos publiken och trea hos juryn (? ingen aning där)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0