< Till bloggens startsida

Brinner lite fortfarande

Nu har jag fan bråkat färdigt med Telenor!
Hoppas jag iaf.

Fick ett erbjudande som jag tog. 
Orkar inte längre tjafsa, då den förste snubben jag pratade med
uppenbarligen sagt saker han inte fick och lovat mig saker som inte
var möjliga.
Bråkade med en snubbe över telefon igår xD Vi var typ lika irriterade på
varandra för att den andre inte fattade läget och ville ge med sig. 
Blir iaf att jag byter till ett abonnemang för 199/månad, och då får jag
ringa för de pengarna, får 4000 gratis sms i månaden och så sänkte han priset
på mobilen så behöver bara betala 150 i månaden istället. Får den för 80% av 
priset. Dessutom bjöd han på 3 månader av abonnanget. 
Känner mig väl rätt nöjd nu iaf. 
Har kvar surfen också, + att jag kan fylleringa en jävla massa (Y)

Enda tråkiga är att jag inte får 6 månader spotify av telia :(
Ska jag, JAG, behöva BETALA för SÅNT???
ok....



Jonas i bil på väg mot halmstad (Camera360 på mobilen (Y))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0