< Till bloggens startsida

see it in the eyes

Det är nu det hemska börjar! 
Sista droppen av colan är uppdrucken och nedskärningen
kommer slå hårt mot min stackars själ :'( 

Efter att ha fått pencillin igen för att undvika fler utslag
och ärr på ryggen så sa doktorn att jag måste sluta dricka så mycket
cola x) Och det är fan ingen lätt uppgift!
Så från och med idag så kommer sprite försöka axla uppgiften
som allt-i-allo dryck! 
Den ska inte förvänta sig att det blir lätt, för det här är halvt tortyr >=(

Men aja vafan, det var ju rätt mycket när man väl tänker på det.
1,5 liter om dagen, every day of the week.
Kanske inte så mysiga pengasummor eller ens nyttigt det minsta....
Men GOTT var det =D 
Nästan så jag måste springa ner o köpa en liten tröst-cola....




Kommentarer
Nikki

1,5 liter om dagen, SHITTTTT! Att du ens orkar så mycket!

2011-04-01 @ 17:34:29
URL: http://onerainywish.blogg.se/
Nikki

Svar: Jag slutade ett tag, men nu har jag en ny :D

2011-04-02 @ 13:09:08
URL: http://onerainywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0