< Till bloggens startsida

som om inget hänt




Har jag tur nu, och det drar faktiskt åt det hållet, så slipper jag opereras. Hade fan varit så jävla skönt. Men man vågar knappt hoppas förrän man har konkreta bevis på att det går framåt. Väntar än.

Firade Ola idag så en hel del öl blev det, och olas nya småknubbiga hund Wonka hängde på. Det var mysigt iaf fast man känner sig ju jävligt sliten efteråt, samtidigt som jag var sliten redan innan folk kom hit. Hårt liv!

Imorrn ska jag fan upp o cykla. Galet. Det är fan ryssbysjön runt, den episkt stora legendariska cykelstafetten ;P Nä men upp o cykla vid 14 och sen ska jag fan hem o däcka igen. Söndagar är ju ändå bara till för o vånda sig till måndagen. Inget kul kommer utav söndagar. 

Dessutom tyckte jag att jag börjat jävligt bra och fixat alla grejer som vi fått i skolan, hunnit med läxor och arbeten och så. Men så slog det mig att jag ska ha läst ut en bok på måndag som jag bara läst typ 20 sidor i. Holy fuck! Det var fan att köra över oss direkt med den uppgiften. Inte mitt fel! Överbelastning på hög nivå. 


Casey out

Kommentarer
Conradeira

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-02-17 @ 09:48:38
URL: http://conradeira.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0