< Till bloggens startsida

time to
















Gårdagen var sweet as hell! 
Drog hem till joel där han bjöd på fetegott käk.
Chillade där ett tag och sen drog vi in till köket
där vi shotade och drack friskt!
Vi blev joinade av Robin också mot slutet, som man inte ser alltför ofta.
När de stängde vid 2 så drog vi hem till robin istället och hade
efterfest där. För honom var det inte efterfest dock då han nästan
precis vaknat x)
Till slut var vi tvungna o dra hem, och joels morsa var så snäll o hämtade
oss, fast klockan var över 4 x) 
04:35 kom jag innanför dörren och satte mig, aprak, vid datorn.
Sen sov jag tills morsan väckte mig idag för middag.
Gick och lade mig igen och sov till 17:30. Rätt skönt.

Det var iaf fruktansvärt trevligt och helt awesome ^^ 
"Tanter" som raggar är ju rätt kul med xD haha!


Casey out

Kommentarer
Nicke

Riktigt jävla kul vart det!:D

2010-10-12 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0