< Till bloggens startsida

@ syrrans place

Tänkte att jag pallar inte mer skola idag. Engelskan och religionen klarar jag mig utan.
Speciellt när den himla engelskaläraren inte ens lät mig redovisa mitt arbete igår
då jag för en gångs skull gjort det och var förberedd x)
Deal or no deal!

Var iaf ute på stan för o fixa lite utklädnad till Alle.
Det var inressant :P haha. Han hade planerat Rambo men vi hittade en Vader-dräkt som verkade kul x)
Efter att ha köpt och testat så blev han dock sugen på Rambo igen så vi gick ner igen och bytte det emot
en båge + kniv + lite pengar. Redo för att döda djungelmonster!
Var runt o letade linne som fan, men att hitta det var inte lätt såhär när höstmodet är på väg in ;P

Dessutom blev vi anstormade av Jehovas vittnen när vi gick ut från månen. Eller, jag antar att
det var de, eftersom de snackade som två hjärntvättade apor.
Försökte verkligen pracka på mig nåt litet häfte med info om jesus. 
"Han kan rädda dig från undergången...*tittar på mig*...det behöver du".
"Wtf?" Sade lugnt att jag har "varit där", men hittat ut. 
Han såg inte glad ut. Men de blir ju typ förolämpade vad man än säger som går emot dem. 

Nu ska jag sova lite och sen blire estetmaskeraden.

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0