< Till bloggens startsida

små frågorna värst





"Slitig" dag. Njä, rätt soft om man ska vara ärlig. Att sjunga kör är ju inte så jobbigt.
Att sitta och förbereda inför ett prov i religion A som man missat alla lektioner inför är lite jobbigare.
Desto mindre jobbigt blir det när man snackar bort alla 90 min :)

Repade lite grann, så mycket det blev. Fick lite gjort iaf. Gick igenom Martins låt lite.
Phille o joffe var frånvarande. Hastigt och otrevligt. 
Däremot när jag skulle med bussen hem så sitter joel där och lurar.
På väg ut ur ljungby så börjar bussen skaka som fan.
Bussen fick punka. 
En tant i sätet jämte mitt o joels flippade när busschauffören inte berättade för
alla vad som hänt. Jag och joel droppade små diskreta kommentarer som 
"tja, vi fattar ju själva att nåt är fel så". Skakar det så förstår man ju. Speciellt när det börjar lukta bränt gummi dessutom x)
"Har han inte gått kursen?" frågar tanten bestämt.
Jag och joel försöker hindra oss själva från att fnissa hejdlöst.

Till slut hemma iaf och imorrn äre projektdag, = sova länge =D 
Men borde man kolla en film först?

Casey out

Kommentarer
Imrenathalie

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-15 @ 16:13:39
URL: http://imrenathalie.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0