< Till bloggens startsida

sån där

Jag tror inte det hänt så mycket vettigt genom dagarna.
Har deltagit fragmentariskt i skolan av olika anledningar. 
Men sjuk var jag iaf, till viss del sådär :)

Helgen har äntligen börjat dock! Efter två halva dagar i skolan
så känner man att det kommer helt perfekt.
Började svinbra iaf x) haha!
Var i växjö idag med joffe, jonas och carter. 
Jag fixade mig en liten leksak på 
1 Tb som jag ska lagra över mediafiler på. 

Käkade på max som vanligt ^^ 
Men hur kan man låta bli när man är riktigt hungrig
och faktiskt har ett alternativ till McDonald's :D 
Och till slut efter lite letande så hittade vi vår
"sweetspot".

Resten av kvällen susade förbi och var awesome ehe! ^^ 


Nu är jag hemma. Imorrn blire party som fan och sen äre dags o dö lite på söndagen!

See ya there!


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0