< Till bloggens startsida

chiiill =D




Jag vet inte varför, men jag mår helnice. Allt är lugnt liksom
(eller jag vet kanske, men schh).

Det är inte lätt när man har begär och lockelser
som lockar till sig mer pengaspenderande än man har råd med ^^
Ny gitarr är väl något av det som gäller nu, och då måste
jag se till att inte låta pengarna rinna ut i andra bäckar.
Tänkte ta mod till mig o kolla upp hur mycket pengar jag har kvar på kontot x)
Knappt man vågar. Detta innebär iaf att det får inte bli massa chips
på lovet, och inte massa skräpmat. Alkohol och cola vet jag att
det kommer bli, ingen idé o sätta upp orimliga mål! :)

Hade varit skönt o kunna plåstra ihop bandet någorlunda igen.
Det kommer ju inte bli som undan, frågan är kanske helt enkelt
hur lång tid det tar innan det går sönder igen, men nu när det är
"borta" så saknar jag det mer än nåt annat!

Vi får väl se vad denna vilodag kan bringa.
Något som jag också är sugen som fan på under lovet
är att sätta sig med polarna och bara chilla med några öl.
Dessutom hade det varit smaskigt med någon riktigt god tobak
i fet pipa! Mitt romantiska sinne längtar haha ;)
Chilla kommer bli av iaf, och vad vi ska njuta!


Casey out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0