< Till bloggens startsida

what he said

Paaaaaaain!


Jag vet inte alls vad fan jag ska göra med svenskan x) Har ju nationella muntliga
nu i veckan och jag har inte gjort något. Jag har ju ingen aning om hur fan 
man ska gå till väga xD Eller har en aning nu när man tjuvlyssnat lite på andra,
men fortfarande x) Kommer förmodligen få göra det på torsdag, men kommer inte 
hinna göra nåt imorrn heller xD  Först öva inför betingskonserten och sen repa.

På tal om o repa, min gura låter helt jävla underbart ^^
Ska bara skaffa mig en ny förstärkare med så kommer allt vara apnice =D
Vilken jävla skillnad alltså! Dock är jag numera på jakt efter ett längre axelband
så att jag slipper se ut som en beatles-rockare x)

Lite julmusik för o pigga upp i snörusket och ett nytt avsnitt av How I met your mother.
Kvällen kanske slutar lite mysigt iaf! 

Casey out


Suddigt o fint


Kommentarer
Anonym

sweet

2010-11-10 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0