< Till bloggens startsida

sanna ord, känn dig träffad ;)


Tolka inte in bilden i texten nu x) nemas sammanhangos :D Förutom att vi är små söta flickor


Jag tycker det är jävligt skumt med en sak.
Det är tjat om sverigedemokraterna, rasism, nazism etc etc.
Stora känslor emot rashat dvs, vilket förstås är skitbra.
Det behövs att folk inte sitter tysta. Och ingen kan väl direkt
argumentera emot att det är allmänt oacceptabelt att var rasist?
Men det som då är så konstigt är hur "accepterat" det är att 
ogilla homosexualitet och vara homofob.
Senast nu idag på bussen hör jag "ja men fan det är ju skitäckligt med bögar!".
Vafan är det om? Ingen skulle ju direkt sitta på bussen och säga
"fan vad äckligt det är med negrer!" i helt allvarlig ton (kanske inte på skoj heller xP Känsligt ämne det där, med all rätt!)!
Hur fan kommer det sig att det är mer ok att ogilla homosexualitet?
Det är väl ingen skillnad? Är du homofob är du lika mycket rasist som en "vanlig rashatare"!
Det är skumt som fan hur folk ser det som helt ok att säga såna saker.

Man kan hålla det för sig själv om man nu tvunget inte ska ändra på sig, istället
för att gå runt o proklamera det.
Jag tror dock på att man helt enkelt sett för lite av världen
och har chans att se hur det verkligen är, iaf om man är i
ca min ålder, men är man typ 35 så är det illa!
Dessutom, varför är det bara mellan killar,
och inte mellan tjejer det är äckligt? God damnit! 


In other news, behöll jackan jag beställde = helt ok =)
Repningen var bra idag, gick igenom nytt och hade dessutom snack som 
var välbehövligt.
Nya idéer och möjligheter har dessutom kommit upp vilket jag knappt tvekar
på att hoppa på. Spännande!


Casey out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0