< Till bloggens startsida

snooze plz

Ledig dag, fast fick ändå inte sova så länge som jag velat :P
Morsan bestämde sig för någon dag sen att vi skulle 
installera larm i huset. Efter alla inbrott och så så tyckte
hon inte att det kändes tryggt utan.
Jag kan väl tycka det är att ta i lite x)
Men om morsan sover gott pga det så!
Dessutom så vet man ju aldrig om det 
faktiskt skulle bli inbrott här :P 
Det innebar ju iaf att de kom hit innan 12 och började borra 
o ha sig! Inte ok. Men nu äre installerat iaf och jag sitter här,
väntandes på att syrran ska komma så vi kan övningsköra.
Hon är vääääldigt mån om det numera för att jag ska hinna ta 
körkort innan studenten eftersom jag då får tillbaka pengarna
vi betalade för teorikursen.

Jag hoppas bara på kanske en smaskig pizza eller nåt ikväll ;)
Vi får väl se vad  kvällen bär med sig. Konsert imorrn.
Lutar mot lugn helg.....eller?

Casey out


Lite mer Periphery kan aldrig skada 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0