< Till bloggens startsida

snöninja




Att bo i ryssby just nu är en utmaning värdig en överlevare!
Bara att ta sig ner till ICA visade sig vara en riskfaktor då isen försökte
lägga krokben för mig några gånger x) Innan jag ens kommit halvvägs så 
hade jag halkat typ 6 ggr! Dock, ninja som man är, så höll jag mig på 
fötter varje gång! (Y) Dock om man tittar på himmelen så ser
det ut som om undergången är nära :O

Söndagar är ju som vanligt de hemskaste dagarna under året och
så verkar även denna vilja jävlas med mig x) Men jag ska ta o sätta mig
tillrätta och glo på Repo Men. Något som är lite kul är att de har exakt samma
story som i Repo - the genetic opera! De har typ tagit den filmen
och gjort en "riktig" film av den, då genetic opera är en musikalfilm,
som för övrigt är fruktansvärt bra!

Casey out

Kommentarer
Alex

Repo Men är härligt gore-ig. Men så overklig ibland så jag vill gråta.



BTW, SV: Fast, jag tycker ändå inte du ska påstå att hasch inte är så farligt. Alla droger är lika skadliga, oavsett vad. Ett missbruk eller ens att pröva en drog gör så enorma skador så du anar inte. Visste du förresten att vi i Sverige betalar ca 156 miljarder varje år för alkoholmissbrukare? Inkluderat dödsfall, rehab osv. Statsbudgeten låg på.. 170 miljoner typ, Systemet drar in 11 miljoner. Här får kommuner och landsting lägga ut en massa onödiga pengar på folk som dricker alkohol. Inte missbrukarna som tar pengarna, det är den stora massan. (Du kanske redan visste detta, ville bara poängtera det.)

2010-11-28 @ 19:49:47
veronica

maow så e re ibland.. Jo jag mår la bra, ibland inte :P haha hmm hoppas det går fint med bandet iaf!

kram

2010-11-30 @ 00:03:17
URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0