< Till bloggens startsida

nånting är fel




Sannerligen äre så x) Jag har nämligen varit ordentligt pigg jämfört med vanligt
dessa dagar! Kan det vara bristande noggrannhet med medicinen? Kan det vara
att denna veckan är otroligt soft jämfört med vanligt - en lektion imorrn och ingen på fredag?
I vilket fall så kan man ju inte klaga :)
Skrev nationella idag i svenska B och jag tyckte till en början att de tagit i ordentligt
och gett oss gravt med övertid för att man inte skulle stressa. Fem timmar liksom.
Men icke! Jag satt i fyra timmar och tjugo minuter innan jag var färdig x) 

Efteråt drog jag iaf o mötte Martin och vi chillade enormt i repan och på diverse 
utflyktsmål. Frasseman kom ju och avbröt vår musiklyssnarorgie. Hans begär efter 
att banka bongos var oemotståndligt uppenbarligen! Dock hade han ju en konsert senare att
öva till, men som om han behövde en ursäkt för att fäkta med trumstockarna!

När man skulle hem vid fyra så var det ju dock mörkt, vilket resulterade i att min 
skalle registrerade kväll. Höll på o somna hela tiden på bussen. Inte ens Periphery
höll mig vaken! Nu är jag grovt trött och ska försöka ta en uppiggande dusch x)

See ya on the flipside

Casey out


Periphery - Letter Experiment
Ignorera introt bara x)


Flashing eyes of heat
Vessel through the deep
By the son of night, unclean.

Charon

Fear becomes belief,
For those who cannot pay the fee.
A coin to board the fleet,
Or one hundred years disease

Row


Kommentarer
Brageagnete

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-11-02 @ 11:32:35
URL: http://brageagnete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0