< Till bloggens startsida

Mr Businessman




Vet inte om det finns så mycket att säga om betingskonserten. Mycket gick fel enligt vad folk sa. 
Jag tabbade mig en del också på min låt så ja. Men när det inte är ordentligt organiserat
och planerat från början så blir det så. 

Väl hemma får jag reda på att det varit ännu ett inbrott, denna gången hos våra grannar.
När jag vaknade på morgonen så fick jag reda på att det varit ett försök till. Denna
veckan har det varit väldigt mycket sånt här. Morsan är orolig förstås, så jag gick ut i 
garaget och hämtade brännbollsträet åt henne x) Så nu är det vid hennes säng :)
Man får ju hålla koll. De håller uppenbarligen på att bli mer oförsiktiga. Polisen jagade
dem med hundpatrull igår, dock så tappade de spåret vid nåt ställe ute vid 25:an. 
Aja, får väl se om de blir tagna ikväll kanske :P

Hörde av syrran också att det snackats på radion om en medicin som kan ha
bi-effekter såsom nedstämdhet och ibland så illa som självmordstankar. Och hon trodde
att det var den jag äter varje dag. Det var inte bara nåt random, utan det var medicin för samma
orsak som jag tar den, och det är inte så många olika som ges då. Skulle inte förvåna
mig om det var därför. You never know. Ska kolla upp detta. 

Nu om ca en halvtimme ska jag in till stan med lexi o köpa pizza o massa annat onyttigt o sen ska
vi dega ner oss med massa film n shit :P 


Casey out

Kommentarer
Alex

Här i stan har det varit inbrott på Hemköp. Och några försökte råna Thages med kniv igår kväll. Tror det är en person som är lite ko-ko och fått för sig att snus, det är bra grejer! (10 stockar försvann från Hemköp)

2010-11-12 @ 21:06:49
URL: http://snythare.blogspot.com
Alex

HAHA, ja så sant så! Giriga jävlar som inte kan skaffa sig ett anständigt jobb istället :)

2010-11-13 @ 02:41:36
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0