< Till bloggens startsida

Late night

Kanske dags o sova. Känns som om jag skulle
kunna sova rätt gott om jag gick o la mig nu.
Skön jävla känsla i bröstkorgen, framlockad ur sin mörka
håla djupt där inne. Kanske inte sover så mycket inatt. Värt det?
Totalt!
Yeah, jag är Mr. Dead Serious med ett litet leende i mungipan.

Blev avbruten mitt i filmtittandet innan av att larmet började tjuta.
Farsan förstås som öppnat fel dörr för o släppa ut katten.
Jag sprang ut o larmade av och morsan fick langa lösenord till
tanten som ringde. En liten genomgång kanske behövs, har man 
afasi så har man. 
Avbruten mitt i filmtittandet. Kanske inte så farligt.
Jävligt skruvad film, och av nån anledning hittar jag dem
alltid och väljer att glo på dem mitt i natten. Inte bra.
Fast jag klarar mig. Men stannar den på datorn?
Inte en sekund till.

^^

Nån gammal bild från öppen scen på kulturfabriken, tagen av joel


Kommentarer
Malin

Snyggingar! :}

2010-11-22 @ 23:18:06
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0