< Till bloggens startsida

"Julmarknad" o mys med konsert

Lite mysigt sådär


Mother is not pleased


O lite gröt yeaaahaiaiha!



Yeeeaaah det var lite konsert idag ja :) Syrran skulle vara
med så självklar såg jag till att mor min sprang o köpte en till
mig också. Men inte bara det, när man kom dit var det lite mysigt
med massa eldar och lite tält, bl a där de sålde saker och ett där
det bjöds på gröt om man skulle på konserten. Sen hade de massa
försäljningsstånd inne i fritidsgården med diverse smycken och annat.

Konserten i sig var väldigt nice och fast det var en lång en så var det inte förrän
mot sista låtarna som jag inte kunde stoppa en gäspning från att smita ut...
...ingen såg mig nog dock. Var en gubbe med trumpet (som var tråkigast enligt
mig, dessutom spelade han ju så jävla högt >=O), och chansen fanns ju att
han skulle hoppa ner o kötta mig med tutan!

Blev hem o glo film med syrran, som dock somnade innan filmen var slut, 
så jag fick beordra henne att lägga sig i sin egna säng o inte ockupera min.
Av någon anledning så är det ju alltid skönast o sova när man inte ska sova så 
det gäller o få trötter till o lämna brottsplatsen innan det blir alltför bekvämt.

Nu ska jag kanske klämma in en film till i närminnet och sedan sova lite.

Natti :'D

Casey out

Kommentarer
Alex

It seems that your mother does not approve >:D

Låter faktiskt rätt nice ändå :)

2010-11-21 @ 01:48:52
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0