< Till bloggens startsida

"fan sägeru?"



Haha kände hur jag verkligen behövde en störtskön bild ^^ 


Kom o tänka på en sak innan :P
När du nämner någon eller berättar om någon för någon annan,
och de frågar "hur ser han/hon ut?", vafan säger du då? :S
Alltså, jag har verkligen problem med sånt haha! 
Hur mycket finns det att förklara?
Om jag t ex skulle beskriva joffe här ovan, så skulle jag säga
"han har blont, rätt långt hår". Vad finns det mer att säga? xD
Och jag skulle ju inte vilja påstå att beskrivningen hjälper nämnvärt.
Eller jo, just i detta fallet finns det kanske inte så många killar som har långt
blont hår, inte i min vänskapskrets iaf, men typ om det är en tjej:
"hon har långt mörkt hår" - kan ju för fan vara vem som helst x)

Mina tankar svävar runt lite här idag och nu tänkte jag ta o glo en film
o stänga ner spotify för en stund. Sigur Ros går lite på repeat här just nu, men 
det är så otroligt soft så det behövs! :)


Casey out

Kommentarer
Alex

haha, hur svårt kan det vara att beskriva?

Typ, medellängd, långt blondt hår, svensk... svarta byxor med häng.

HAHA



och ja, jag ska banne mig också lyssna på Sigur Ros.

2010-11-01 @ 19:14:38
URL: http://snythare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0