< Till bloggens startsida

dagsljus mieks mi happi





Att behöva stå ute i snön när det är kallt som satan är inte speciellt kul! 
Bussen är ju typ försenad 10 minuter varje dag nu med så det gör inte
saken bättre. Man vågar ju inte gå senare heller fall i fall den är i tid! 
Och jag lovar att morgonen i Ryssby är kallare än någon annanstans! 

Det är projektarbetsdag idag egentligen men självklart skulle ett nationellt
prov i engelska B tvinga upp oss på morgonen endast för 100 minuter 
skrivande där ämnena inte direkt var av den mest inspirerande sorten. 
Blev väl kanske inte jättebra men de där 300-600 orden fick jag nog ihop.
Tänk vad man ska behöva stå ut med ;)

Fick ju dock dra hem efter det och av nån anledning så har jag varit pigg
som fan sen dess. Sova lite först men sen jäklar! Man är ju så van vid att det är mörkt
när man åker hemifrån och mörkt när man kommer hem igen så lite dagsljus
är inte alls att förnekas! Har ändrat mitt projektarbete igen såhär i sista stund
och tänker nu spela in iaf två av låtarna som skrivits till "konserten". Började
med att programmera trummorna till den ena låten idag eftersom den är så gott
som färdig inne i mitt huvud. På önskelistan i år står en V-amp 3 och den behövs
förmodligen för att kunna spela in elgitarr o sånt x) Så det blir till att vänta helt
enkelt tills den införskaffats av julpengar eller möjligen slitits upp ur ett 
paket under granen, endast avsett för en musiktönt som mig själv :D

Ps: Jag har dammsugit huset. Wtf? Vad hände egentligen?

Casey out

Kommentarer
Anna

Wtf Koffe. ta bort :S

2010-12-01 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0