< Till bloggens startsida

RoCk N rOlL

I onsdags blev det ju lite härligt mys iaf :) Jag och joffe drog först till repan med fylletv-spel och sedan kom Carter och lattjade med. Drog ner på stan och hade oss. Utkastade från godsmagasinet där folk var utklädda och minst 40 år fyllda. Haha Dimmu Borgir-tanten var awesome iaf! :D
Apraka som vi var så försökte jag smuggla in joffe på köket också men andra gången så var de jävligt snabbt framme och fick tag i honom och kastade ut honom x) Vi som var så ninja!

Sen igår så kom Nicke över och vi upptäckte att mitt ps2 funkade igen x) Skumt som fan! Men vi drog i oss några öl och lirade spel som fan! Mysigt mysigt!

Idag tog jag en runda till affären, mötte jonas, och köpte mig massa cola i glasflaska :D ICA har precis vuxit i mitt hjärta! Sen åkte jag med jonas till ljungby och handlade småsaker. Utanför citygross så grillades det och man hörde hela vägen till Audio Video hur han skrek fört "vill du smaka?" och sen "VAR DET GOTT??" hahaha! xD 


Ikväll ska det väl bara mysas. Film och etc!


Carter och joffe, så fina så inne på godsmagasinet


Kommentarer
Alex

Du, kom på en sak jag glömt visa ^^ gjorde om en bild härom veckan: http://i146.photobucket.com/albums/r255/Tara_Tarja/Crashdiet.jpg?t=1273968151

2010-05-16 @ 02:03:29
URL: http://snythare.blogspot.com
Alex

Tack :) Jag funderar starkt på att gå och se dig och systrarna på måndag ;) vill njuta av er snygghet! haha, någon speciell tid?

2010-05-16 @ 02:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0