< Till bloggens startsida

mornin'

Det är fortfarande "morgon" för mig. Jag var ändå uppe kl 11 idag x) Och det efter att ha kommit hem kl halv 3. 

Tiden har bara runnit genom fingrarna på mig. Det var ju nyss som jag gick upp!? Kl visar 17:35. Wtf? En colaflaska snart tömd och gårdagens smink sitter fortfarande runt ögonen på mig. Håret är heller inte helt mjukt efter allt hårspray. Shit the same, duschen snart och mysa. Ehe. 

Gårdagen tar vi lite senare, när jag fått tag i fler bilder och kanske lite goa videos också. Ska bara ha tag i Bobbe :)



Kommentarer
Alex

Ni är så snygga pojkar! Borde gå så i skolan ;D

2010-05-02 @ 18:56:49
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0