< Till bloggens startsida

ES3

Hemma äntligen ^^ 

Varit i stan hela dagen idag, precis som igår. Har varit ljudtekniker på estet-treornas avslutningskonsert. Den var riktigt jävla bra. Kommer sakna dem allihop, vissa mycket mer än andra förstås :) 

Mixningen gick väldigt bra tycker jag! Var trots allt första gången jag sköter live-mix. Phille fixade ljuset också! Vi har planer på o jobba tillsammans nu ordentligt så att vi sköter ljud och ljus tillsammans och skiftar lite. 

Vi fick t o m betalt för detta, en 200 spänn var, så det blev en runda till Harrys för en varsin öl efteråt. Gjorde samma sak igår efter att treorna haft genrep till efter 7 nån gång. Trevligt som fan och jävlar i mig vad det kändes att det iaf är vår när man kan sitta på uteserveringen så på kvällen och ta en öl med en polare. Sweet as hell!

Lite ont i fötterna har jag dock. Alldeles för mycket aktivitet i rörelsefacket denna dag ;)


Dags o sova strax. Kommer inte hinna med något av skiten i skolan denna veckan men aja, shit happens!

Kram

Kommentarer
feliciA

ooohjaa, jag är ju käänd :D

2010-05-27 @ 19:31:41
URL: http://deadbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0