< Till bloggens startsida

Värnamo rocks!

Fyfan vad kul det var :)


Vi gick upp på scen med oddsen emot oss xD Tidigare under kvällen hade det varit 4 andra band som lirat och alla lirade death/deathcore/metalcore så det var ingen som lirade något ens i närheten av vår musik xD haha! 

Men när vi gick upp så var det ändå en skara som var framme vid scenen. Lirade sist på kvällen så vissa var la lite sega. Men vi fick fetego respons av alla efteråt och en av arrangörerna var eld och lågor över oss. Tyvärr hade vi ju ingen demo o ge honom men han skulle söka på youtube sa han :P 

Nästan alla var sjuka dessutom så nu har jag en lagom go huvudvärk x) Får väl se om jag pallar dra till Klubb Roxx imorrn. Lyckades fixa hem mig till Ryssby tillslut men nu har Alex min förstärkartopp i sin bil så får lira på ministärkaren som låter skit nån dag.


Dessutom vare ju inte fel alls att jag lyckades ragga upp o fixa numret till en über brud ;) haha! Nån gång ska man väl göra nytta av alla jävla gratis sms man har ^^ 

Asnice helt enkelt! Nästa stopp blir Jönköping om ca 3 veckor! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0