< Till bloggens startsida

Rock n' Roll darlin'

Jag vet inte varför men idag har jag mått så jävla bra :) Jag hostar fortfarande stundtals halsen av mig men ändå så har jag haft en oförklarlig skön känsla i hela mig idag! Känns bra som bara den :D Inget kunde sno mitt humör.


I fredags vare ju spelning i Jönköping! :) Drog hem till alex först och löjlade oss och sminkade oss n shit och sen vare en lång jävla bilfärd. Fruktansvärt kul hade vi ju dock :P

Kom dit och såg att scenen var något av det minsta vi sett xD När vi lirade så fick Alex stå bakom mig och jag fick ha mikrofonstativet nedanför scenen :P Nä det var rätt illa, men alldeles förskräckligt gick inte spelningen. Min röst var ju dock paj så när jag sjöng lät det inte för vackert x) men körde på så hårt jag kunde iaf och efteråt så var jag hes så in i helvete. 

Lirade Our Way, Midnight Flower (som vi lirade för första gången, gick rätt bra faktiskt), Run to the Candymountain Charlie och Star. Medhörningen var uppenbarligen piss om man inte stod precis där jag stod så de andra hörde inte riktigt vad som hände x) jag hörde alldeles perfekt dock! Skedde några större misstag så hörde inte jag det iaf! Phille blev ju förstås också packad precis innan vi skulle gå upp på scen ^^ 

Härligaste var ju dock att få träffa Bella igen, som jag mötte i Värnamo sist när vi lirade där. Roligast var när hennes polare kom fram och var säkra på att de kände joffe xD haha! Det är en fejkare igång igen som har konto på bdb och allting. Hon hade både sms:at och snackat i telefon med människan haha. Hon var säker på att vi jävlades med henne och de hade varit i Värnamo också för att möta oss x) Vi ska nog få tag i den här jäveln!

Efteråt så drog vi till ljungby och jag och phille (som var packad hela vägen hem) tog oss in på 24h. Drog dock och lämnade guror sen och när vi kom tillbaka så behövde vi ju inte blåsa igen, så nu hade jag med mig romen, säkerheten var på topp. Märkte dock att det luktade ordentligt när jag drack så fick vara lite försiktig x) Hejade som fan på Malin och Vickan och deras lag Kalabalik! Satt med en banderoll och skrek halsen av oss. Skriken bestod mest av olika tips på tacklingar och glädjevrål när vickan fällde en brud två gånger så  hon inte kunde springa x) dessutom ett headshot och en tackling från någon annan, kommer inte ihåg vem :P 

Tjejerna gjorde ett utmärkt jobb dock, fast klockan var halv 5 xD Hur det gick senare på morgonen vet jag inte. Så länge pallade vi inte vara uppe x)


Nästa spelning är KANSKE nästa fredag i Växjö. Vi vet inte längre om vi har lust då spelningen bara är 10 min eftersom det är deltävling i Musik Direkt. De kan ju ta sin speltid i röven! Vad hinner man visa på 10 min? Två låtar......suck.


Halvtöntig bild x)




Kommentarer
Jazy föfan!

Amen vafaan, kul att du lägger ut vääärldens fulaste bild på mig! O du, de va inte alls kul XD De va fan de mest konstiga o pinsamma ja vart me om XD

2010-03-31 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0