< Till bloggens startsida

Don't hold your breath

Jag vet inte vad jag ska skriva! Känns som om en massa annat tagit upp tiden för o tänka eller göra något annat. 
Sitter och filosoferar en massa och tänker på vad fan det är jag vill egentligen! Det är jävligt svårt o lista ut just nu!

Bråk inom bandet mellan två medlemmar och imorrn ska vi ha bandmöte och försöka ordna upp saker. Ska ju för fan lira på fredag! Just nu ser jag inte på det med någon direkt entusiasm. Vi får se hur det ser ut efter imorrn!

Dessutom har jag varit sjuk idag och vet inte hur det blir imorrn, om jag stannar hemma eller drar till skolan. Jag behöver mina strängar och min GeMu-bok. Måste hinna byta och spela in de nya strängarna innan fredag. 


Oh she's staring to
the back of your mind
black leather
deadfuck one of a kind
Oh she's staring to
the back of your mind
black leather
deadfuck one of a kind



Lookin' for the midnight flower!
Those eyes...oh those eyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0