< Till bloggens startsida

scheduled to break

Idag

Var i skolan och lämnade nyckeln till skåpet.
Åkte i johannas rymdbil och var med på treornas middag hos Anneli där jag och Alex höll "tal". Inte greppat det där med lämnande esteter än.
Drog tillbaka till skolan, fixade med ljudet, repade inför imorgon och konstaterade att nu jävlar låter det rätt bra.


Imorrn

Brorsan kommer hem under dagen. 
Ska till skolan och lira på stipendieutdelningen, efter den förpliktade körövningen i kyrkan på morgonen. Detta innebär jeansjacka, brillz och nån kul frilla som scenklädsel för vår låt :P Som tur var hade jag en i en garderob här som jag rotade fram och prövade. Slängdes med massa kläder n shit från Calle som skulle bli scenkläder. Jeansjackan åkte med mest på skoj, men uppenbarligen blev det användning för den också.
Sen äre utspring. Ska glo på Lexi förstås men även mina kära esteter :)


Behöver dessutom färga håret igen nästan! Växer som ogräs och utväxten är en lurig jäkel!


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0