< Till bloggens startsida

Mindfuck


"raaaaaaaah, NOOOO!"


Jävlar vad det söps till i fredags x) Äre skolavslutning så ska det göras ordentligt. Vi skulle egentligen bara förfesta i lägenheten men det började regna och av någon anledning så stannade vi där hela kvällen :) Stan sög ju så. Men fyfan, sista timmen kändes det seriöst som om jag hade blåst ut hjärnan på väggen bakom mig där jag satt. Pendlade in och ut ur medvetande rätt många gånger. Men fan vad mysigt jag hade det haha ^^ Blev typ en 10-12 pers. 



Idag, lördag, så har jag varit på handledarutbildning så att jag snart kan övningsköra lagligt. Ska bli nice som fan. Man fick syntest på köpet och självklart hade jag syn som en jävla mördar-örn. Tänk vad läskigt det hade blivit om jag hade varit tvungen o ha glasögon när jag kör :P Svårt o tänka mig. 



Tröstar mig ikväll med lite film n shit. Får bli så. 

Blev inget impulsköp! Nokia är piss uppenbarligen! Glor ny mobil nu men jag har ju sån jäääävla beslutsångest >=( Alltid har jag fan det. Men när man väljer på ny mobil, ny stärkartopp (inom snar framtid då) eller egen halvakustisk gura så blir det jävligt jobbigt!

Casey out

Kommentarer
Malin

Sony Ericsson Sony Ericsson Sony Ericsson!

Inte Nokia och definitivt inte touch!

Följ mina råd och bli en lycklig mobilägare =) Vad hände med den blå?

2010-06-15 @ 15:48:16
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0