< Till bloggens startsida

damn


Frasse @ Campino. "Vafan har du gjort på benet?"
-                          -"Nä jag glidtacklade Malin"

Frasse och Malin visar sin kärlek på väldigt påfallande sätt!


Tänkte på: hur kommer det sig att nästan alla filmer som fått svinmycket bra omdömen från tidningar, sådär så att alla tidningars omdömen står med på omslaget, nästan alltid är en ordentlig besvikelse?

Är det jag som är för "liten" ännu kanske för o förstå? :P Jag är ordentlig filmälskare och jag glor film så in i helvete, men filmkritikerna i tidningarna verkar ju inte alls ha samma smak för film som jag. Just nu tänker jag på filmen Precious. Den var väl inte helt fy o skam men den var ju inte nån höjdare heller direkt. Typ en sån film man smäller på på bakfyllan för att man ska ha nåt o glo på. 


Läste förresten nyss också att Hultsfredsfestivalen blivit inställd. Lite kul sådär för det känns ändå som en omåttligt populär festival bland de som lyssnar på sån musik. Hmm...äh, de klarar sig nog, dock med möjliga allvarliga traumatiska skador. Synd för alla som sett fram emot det.



Och idag blev det ingen sol så inget solande. Fan. Jag som aldrig solar, och nu när jag tänkt att jag faktiskt kan lägga mig ute en dag så bah #¤@4¤


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0