< Till bloggens startsida

Softa hårt






Var och softade vid Rusarebo äng med syrran idag. Typ käk och bara ta det lugnt. Behövde komma iväg lite. Gick mest runt och bara njöt. Aptyst och sjukt mysig skog x) Dags o njuta av de små sakerna. Kanske inte låter så mycket för världen, men jag tycker det är skönt som fan att få komma iväg till nåt lugnt ställe där man kan ta det lugnt och tänka lite ifred. 

Drog runt lite i värnamo efteråt också och jag konstaterade rätt så fort att det jävlar i mig är en brudstad x) Fanns ju bara kläder för kvinnor överallt xD haha! Det var typ kappahl som hade en herravdelning, liten, men ändå fanns den. Fast det var ju mer gubbe än herr. Shit happens. Glass var iaf gott och pizza på kvällen var inte fel heller.



Imorrn (idag egentligen) fyller joffe 18 så blir till att supa till det och dra en runda på krogen med den nyligen store ponken! De goda dagarna med att driva med den minderårige är borta. Vi tackar dem för den trevliga tiden vi hade tillsammans. :) Men innan dess ska  det repas lite för första gången med Martin som jag kanske nämnt ska spela med oss på ljungbydagarna. Ska flytta över hans grejer och börja gå igenom låtarna. 



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0