< Till bloggens startsida

sånt där tråkigt inlägg om vad som händer och som inte innehåller nåt intressant djup alls

Enjoy


Drar till repan ikväll. Ska bli jävligt gött. Ta några öl och hoppas på att så många som möjligt är där. Tänkte chilla hårt och kanske repa lite. Sugen som fan på o ta upp lite nya låtidéer med phille nu med. Senaste kom till mig nyss och det kliar i fingrarna för att få pilla lite och se vad vi kan komma fram till :)


Imorrn nån gång så drar jag och syrran till Rusabo äng. Så jag hoppas verkligen att det inte regnar och piss. Vi ska bara dit och chilla hela dagen. Där ska uppenbarligen vara väldigt fint och fridfullt, så en annan kanske kan slappna av och rensa skallen x) Tänkte ta med mig mitt lilla lyrikhäfte så att jag kan skriva ner lite text om jag får till nåt. Kanske guran slinker ner med, men får se. Dessutom har jag ju filmer på mobilen att glo på om det skulle vara så :P 


Det löser sig

The Nürses are back!!

Casey out


ännu ett artwork utav Ben Newman


Sometimes I don't know why we'd rather live than die,
We look up towards the sky for answers to our lives.
We may get some solutions but more just pass us by,
Don't want your absolution cause I can't make it right.
I'll make a beast out of myself, gets rid of all the pain of being a man.

Can't you help me as I'm startin' to burn (all alone).
Too many doses and I'm starting to get an attraction.
My confidence is leaving me on my own (all alone).
No one can save me and you know I don't want the attention.

So sorry you're not here I've been sane too long my vision's so unclear.
Now take a trip with me but don't be surprised when things aren't what they seem.
I've known it from the start all these good ideas will tear your brain apart.
Scared but you can follow me I'm too weird to live but much too rare to die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0